Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
Truca'ns i demana'ns
pressupost sense compromís
93 818 37 29
o escriu-nos
  • “Vull comprar un pis però té un inquilí inclòs: en quin moment el puc fer fora?”

    “Vull comprar un pis però té un inquilí inclòs: en quin moment el puc fer fora?”

13 MARÇ 2018

El mercat immobiliari ha remuntat a passos gegants després de viure una profunda crisi econòmica durant l'última dècada. La superació d'aquesta greu crisi ha portat a reactivar la iniciativa de molts que han vist l'oportunitat d'adquirir una propietat sense haver de pagar un preu prohibitiu. Ja sigui per viure o per invertir, a BPM Advocats i com a advocats immobiliaris a Barcelona, ens trobem amb que alguns dels nostres clients pretenen comprar immobles que troben a un preu més baix de l'habitual, però amb un condicionant important: el pis té inquilins. La pregunta comuna que ens fan és: “en quin moment puc fer fora els inquilins?”
La Maria té 30 anys, té una feina fixa des de fa cinc i uns estalvis suficients per poder llançar-se a comprar una propietat. Quan va haver de decidir en quina localitat comprar el seu futur habitatge, tenia bastant clar que Barcelona ciutat no era una opció pels preus elevats. Se centraria més en les poblacions properes. No obstant això, la sort la va portar a trobar un pis ampli i ben situat a la ciutat comtal i que a més podia pagar, entrava dins el seu pressupost. Tenia una única pega: estava ocupat per un inquilí que hi vivia des de feia tres anys. 
Abans de llançar-se a donar una paga i senyal, la Maria va contactar ràpid amb BPM Advocats. Volia saber si era possible comprar i rescindir el contracte amb l'inquilí i, de ser possible, quant temps havia de passar per poder habitar en el pis que volia comprar. 
Els advocats immobiliaris a Barcelona de BPM Advocats vam analitzar de forma ràpida el contracte de lloguer de l'inquilí del pis que volia comprar la Maria, i vam detectar que no podria fer fora a l'arrendatari fins passats dos anys, temps que li faltava per completar el contracte. Si l'inquilí portés, per exemple, menys d'un any, el temps per acabar el contracte seria menor. Això va condicionar molt la decisió de comprar de la Maria, que finalment va decidir no adquirir el pis i va prendre la decisió de comprar un pis a una població a les rodalies de Barcelona, però sense un inquilí inclòs que condicionés els següents anys de la seva vida. 

Si tens pensat comprar un immoble i et trobes amb una situació similar, contacta amb els advocats immobiliaris a Barcelona de BPM Advocats perquè puguem revisar les condicions de compra i les del contracte de lloguer perquè puguis fer una compra tranquil·la i segura, sense sorpreses desagradables.

advocats matrimonialistes barcelona

Contacte